پایان گازرسانی به همه نقاط کردستان
جشن پایان گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان کردستان امروز با افتتاح ۲۱ پروژه (۱۲ روستا و ۹ کوخ) در شهرستان بانه و با حضور استاندار کردستان برگزار شد.
به گزارش پژواک کردستان، ۲۵ پروژه گازرسانی امروز در پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کردستان و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای «کویچ سفلی» بانه افتتاح شد.
 
مدیرعامل شرکت گاز کردستان در این مراسم اظهار کرد: قرار بود این برنامه در روستای «سەربەرد» آخرین نقطه مرزی بانه که گازرسانی شده است، انجام شود ولی به دلیل مساعد نبودن شرایط تردد در این مسیر به دلیل بارش برف و طولانی بودن آن، این کار انجام نشد.
 
احمد فعله‌گری گفت: ۲۵ پروژه گازرسانی به طور هم‌زمان امروز در نقاط مختلف شهرستان بانه با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی افزود: این تعداد پروژه شامل گازرسانی به ۱۲ روستا، ۹ کوخ و چهار واحد صنعتی و تولیدی است و با افتتاح این پروژه‌ها گازرسانی نه تنها به نقاط شهری و روستایی بانه بلکه در کل استان کردستان به پایان رسید.
 
مدیرعامل شرکت گاز کردستان خاطر نشان کرد: بیش از یکصد کوخ و ۱۹۱ روستای شهرستان بانه از نعمت گاز برخوردار شده اند و هم اکنون ۵۹ هزار مشترک گاز در این شهرستان داریم.
 
وی گفت: سرانه نصب انشعاب گاز در کشور به ازای نصب هر علمک ۴۵۰ میلیون ریال است ولی این میزان در بانه یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال است.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 598
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcficdtaw6d1.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما