تصمیم نهایی شورای نگهبان
روز پنج‌شنبه تکلیف پرونده تأیید ‌صلاحیت ‌شدگان این انتخابات بسته خواهد شد تا طیف‌های سیاسی با قطعیت بیشتری به سمت «لیست‌بندی» و «ترکیب‌بندی» کاندیداهای‌شان در انتخابات پیش‌رو و تبلیغات انتخاباتی بروند.
به گزارش پژواک کردستان، خبرهای رسیده، حکایت از آن دارد که شورای نگهبان در چند روز باقی‌مانده تا پایان زمان بررسی اعتراضات کاندیداها، بررسی پرونده‌هایی را در دستور کار دارد که ۵۵۰ پرونده می‌تواند فضایی متفاوت را در انتخابات پیش‌رو رقم بزند.
 
«شمارش معکوس» برای مشخص شدن کاندیداهای نهایی انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شده و روز پنج‌شنبه تکلیف پرونده تأیید‌ صلاحیت‌ شدگان این انتخابات بسته خواهد شد تا طیف‌های سیاسی با قطعیت بیشتری به سمت «لیست‌بندی» و «ترکیب‌بندی» کاندیداهای‌شان در انتخابات پیش‌رو و تبلیغات انتخاباتی بروند.
 
۱۴۰۳۸ کاندیدا بنا به روایت سخنگوی ستاد انتخابات از سوی شورای نگهبان مجوز ورود به انتخابات را تا این لحظه دریافت کرده‌اند؛ در میان این حجم کاندیدای تأیید صلاحیت شده اما اگر کاندیداهای اصولگرا و نزدیک به دولت را کنار بگذاریم، دست اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلینی چون نمایندگان ادوار حتی برای بستن یک لیست کامل هم خالی است و تعداد تایید‌صلاحیت‌شدگان گمنام یا کمترشناخته‌شده بالا و تأیید صلاحیت چهره‌های شاخص، حداقلی بوده است.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 601
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcak6ni149nw.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما