رئیس پلیس راه کردستان خبر بود

آغاز طرح نوروزی پلیس در کردستان

آغاز طرح نوروزی پلیس در کردستان
رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: طرح نوروزی پلیس در استان کردستان از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.
به گزارش پژواک کردستان، سرهنگ عیسی گوهری امروز در رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی استان که در ستاد انتظامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس با استفاده از نیروی انسانی، اکیپ و تیم‌های گشت و 850 خودرو در جاده‌های کشور از 24 اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
 
وی گفت: در همین راستا نیروهای پلیس راهور، راهداری، اورژانس، هلال احمر و امدادخودرو در طول این مدت در جاده‌های استان مستقر خواهند شد.
 
رئیس پلیس راه استان کردستان تصریح کرد: از توان تمام بخش‌ها تحت عنوان پلیس افتخاری، همیاران پلیس، بازرسان نامحسوس و غیره نیز در ایام نوروز استفاده می‌کنیم.
 
وی گفت: امیدواریم با همراهی مردم و رانندگان بتوانیم تعطیلات بدون تصادفاتی را در استان کردستان پشت سر بگذاریم.
 
گوهری افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی و خودداری از سبقت‌های غیرمجاز و انحراف به چپ در کاهش تصادفات جاده‌ای تأثیرگذار خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با کاهش آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سطح استان مواجه بودیم و امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد.
 
رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: ما همه توان خود را برای تأمین ایمنی و امنیت مسافران در سطح جاده‌های استان به کار خواهیم گرفت، انتظار می‌رود که رانندگان نیز در جهت کاهش تصادفات ما را همراهی کنند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 638
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcakani149ne.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما