معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خبر داد

ساماندهی قرارداد داروخانه‌های بیمارستانی در کردستان

ساماندهی قرارداد داروخانه‌های بیمارستانی در کردستان
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: سال گذشته قراردادهای داروخانه‌های بیمارستانی در استان ساماندهی و براساس فرمت جدید و قانونی تهیه و منعقد شد.
به گزارش پژواک کردستان، هومن قصری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته اقدامات مهمی توسط این معاونت انجام شد که یکی از آنها، ایجاد انبار استراتژیک برای دپوی داروهای نایاب و کمیاب بود.
 
وی گفت: در موارد خاص و زمانی که نیاز به مصرف داروهای نایاب و کمیاب باشد، از این انبار استفاده خواهد شد.
 
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: در زمینه تجهیزات پزشکی نیز اصالت سنجی فاز یک، دو، سه و چهار انجام شد و امسال نیز فاز پنجم آن آغاز می‌شود.
 
وی گفت: با اجرای این طرح، بخش بزرگی از کالاهای پزشکی و سلامت محور در بحث قاچاق کنترل شد و مردم به کالاهای مطمئن دسترسی یافتند.
 
قصری افزود: سال گذشته قراردادهای داروخانه‌های بیمارستانی در استان ساماندهی و براساس فرمت جدید و قانونی تهیه و منعقد شد.
 
وی با بیان اینکه در حوزه غذا نیز بازدید از تمام کارخانجات تولید مواد غذایی انجام شد، تصریح کرد: در بخش بهداشتی نیز تمام کارگاه‌های تولید لوازم بهداشتی و آرایشی مورد بازدید قرار گرفته و استانداردهای خوبی در نظر گرفته شد.
 
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در بحث مکمل و فرآورده‌های سنتی هم سال گذشته طرح شیرخشک هم‌زمان با کشور در استان انجام و ۵۳۰ مورد بازدید از داروخانه‌ها صورت گرفت.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب : 648
https://pezhvakkurdestan.ir/vdcbuwb0prhba.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما